گزارشی از تمرین نوجوانان و جوانان والیبال مشگین شهر +تصاویر

گزارشی از تمرین نوجوانان و جوانان والیبال مشگین شهر +تصاویر

ورزش مشگین – عصر امروز خبرنگار ورزش مشگین با حضور در تمرینات والیبال شهرستان مشگین شهر در سالن الزهرا گزارشی تهیه نموده است .

تمرینات هیئت والیبال شهرستان مشگین شهر به مربیگری داور خدائی داری مدرک مربیگری درجه یک در رده های سنی نوجوانان و جوانان و امید به تعدا ۱۲۰ نفر در روزهای زوج از ساعت ۵ الی ۸ عصر در دو جلسه تمرینی جداگانه نوجوانان و جوانان و امید در سالن الزهرا برگزار میگردد . که از شور  و نشاط خاصی برخوردار بوده و داور خدائی با حوصله و صبر تمام برای بازیکنان تمرین میداد سایت ورزش مشگین ضمن خسته نباشید برای این مربی زحمت کش شهرستان در حاشیه تمرینات گفتگویی با ایشان انجام داده است .

داور خدائی در گفتگویی افزود : کانون والیبال زیر۱۷ سال هیئت والیبال شهرستان مشگین شهر از دوسال پیش جهت استعداد یابی شروع شده است و در فصل تابستان بیش از ۲۵۰ نفر ورزشکار در تمرینات حضور داشتند با فرا رسیدن مهر ماه از بین شرکت کنندگان استعداد یابی و حدود ۱۲۰ نفر در طول سال به تمرینات ادامه می دهند طوریکه تیم منتخب نوجوانان مشگین شهر در مسابقات استانی شرکت و ۵ نفر از بازیکنان ما در مرحله اولیه تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و در نهایت سعید حیدرزاده در قالب تیم منتخب استان در مسابقات کشوری حضور داشت .

DSCF0245

وی در ادمه اعلام نمود : هیچ حامی و اسپانسری به جز اداره ورزش و جوانان و تعداد اندکی از دوستان و علاقمندان والیبال ما نداریم طوریکه مشگین شهر همانند ارومیه مهد و یکی از قطبهای والیبال ایران می باشد که اگر از این هیئت حمایت هر چند جزئی هم بشود می توان بازیکنان بزرگی به جامعه ورزشی مخصوصا والیبال داد .

ایشان گفتند : بیش از دوسال است از طرف هیئت والیبال استان اردبیل به جر۵۰۰هزار تومانی که در زمان فلاح حمایت مالی شده ایم هیچ گونه کمک و حمایتی از ما نشده است انتظار دازیم حداقل سالی یکبار با یک توپ و تور از هیئت شهرستان بازدید بعمل آورده و از نزدیک با تمرینات و مشکلات آشنا شوند .

ایشان در پایان بیان نمود : امیدوارم ورزشکاران و اولیاء مخصوصا پیشکسوتان والیبال چه در زمان تمرین و چه در زمان مسابقات با والیبال آشتی نموده و با حضور خود مشوق جوانان خود و دست اندرکاران هیئت والیبال شوند.

DSCF0284

DSCF0274

DSCF0288

DSCF0214

DSCF0290

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ ]