جلسه برنامه ریزی مسابقات لیگ والیبال استان اردبیل برگزار شد + عکس

 

جلسه برنامه ریزی مسابقات لیگ والیبال استان اردبیل با حضور دبیر و روسای هیات های شهرستانی در خانه والیبال استان اردبیل برگزار شد

نادر فلاحی ،رئیس هیات والیبال استان اردبیل در این جلسه گفت: باید با مسائل پیش روی هیات های والیبال شهرستان های استان اردبیل بیشتر آشنا بشیم و سعی کنیم که در جهت رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم . تا حدودی توانسته ایم در طول این 9 ماه مشکلات هیات والیبال استان اردبیل را برطرف کنیم که افتتاح خانه والیبال یک قدم موثر در والیبال استان خواهد بود.

وی گفت: بنا به گفته رئیس فدراسیون والیبال امسال بودجه وزارت ورزش برای فدراسیون والیبال برای استان ها هزینه خواهد شد که قطعا اگر اعتبار تخصص یابد هیات های شهرستانی بی نصیب نخواهند بود. این امکانات بر اساس آمار تعداد بیمه شده ورزشی و خروجی و عملکرد مثبت شهرستان ها به هیات ها تعلق خواهد گرفت.

فلاحی گفت: باید از ظرفیت همسایگی با کشور آذربایجان در جهت رشد والیبال بانوان استان اردبیل استفاده کنیم.


 

همچنین در این جلسه ، سجاد بابایی ، دبیر هیات والیبال شهرستان پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد آمادگی دارد تا در تمام مقاطع سنی در مسابقات لیگ استانی والیبال شرکت کند .

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان پارس آباد در مسابقات استانی چندین بار مقام قهرمانی را کسب کرده و همچنین بازیکنان خوبی که از این شهرستان در سطح ملی شناخته شده هستند درخواست داریم که بیشتر از قبل به والیبال شهرستان پارس آباد توجه شود.

 

 در ادامه این جلسه ، بفراجردی ، رئیس هیات والیبال شهرستان خلخال گفت: 240 نفر در شهرستان خلخال در رشته ورزشی والیبال بیمه شده ورزشی هستند . کمبود داور در شهرستان خلخال یک مشکل اساسی است .

 

همچنین ، داور خدایی ، دبیر هیات شهرستان مشگین شهر در این جلسه گفت: بیش از 300 نفر والیبالیست در رده نونهالان در 2 شیفت در شهرستان مشگین شهر تمرین میکنند . بیش از 475 نفر بیمه شده ورزشی در والیبال در مشگین شهر فعال هستند.

وی گفت: 6 وقت تمرینی برای والیبال در شهرستان مشگین شهرمشخص شده است که حمایت از والیبال بانوان در دستور کار هیات است.

( در این جلسه یک فرجه زمانی در اختیار هیات های شهرستان ها قرار گرفت تا برای آماده سازی تیم ها در رده های مختلف اعلام آمادگی کنند و سپس برنامه ریزی برای تاریخ مسابقات انجام بگیرد)

 

 



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 12 فروردين 1394برچسب:تیم ملی, ] [ 23:15 ] [ امین شیرین وند ]
[ ]

چرا والیبال مشکین شهر نفس نمی کشد

192392

در زمانهای نه چندان دور والیبال مشکین شهر نه در استان بلکه در کشور حرفهای برای گفتن داشت. هر جای از ایران نامی از مشکین شهرآورده می شد یادی از رشته والیبال به میان  می آمد.یا به عبارتی مشکین شهر را با والیبال می شناختند.

اما چند سالی هست که این رشته محبوب شهرستان به فراموشی سپرده شده است رشته ای که هزاران نفر را برای تماشای بازی  به تنها سالن تختی شهر میکشاند حتی سکوها پر می شد و تماشاگران تا لب خط می آمدند ساعتها قبل از شروع مسابقه به علت پر شدن سالن دربها بسته می شد  بلیط مسابقات از چند هفته قبل فروخته می شد رشته ای که بازیکنانی در سطح کشوری مثل فرج صنعتی- ناصر پورعلی فرد -علی قهرمانی – برادران مختاری-بهمن حبیبی علی خدایی و…….. را داشت. ولی الان از این رشته فقط  در محلات و زمین های خاکی سراغی گرفته می شود .

چرا با آنکه مشکین شهر مهد والیبال هست ولی حتی یک تیم قوی ندارد و آیا با یک برنامه ریزی دقیق نمی شود روح تازه ای بر این رشته پر طرفدار دمید . آیا نمی شود با یک ساماندهی دقیق بازیکنانی که در زمین های خاکی بازی می کنند به سالن ها هدایت نمود .



برچسب‌ها:

گزارشی از تمرین نوجوانان و جوانان والیبال مشگین شهر +تصاویر

گزارشی از تمرین نوجوانان و جوانان والیبال مشگین شهر +تصاویر

ورزش مشگین – عصر امروز خبرنگار ورزش مشگین با حضور در تمرینات والیبال شهرستان مشگین شهر در سالن الزهرا گزارشی تهیه نموده است .

تمرینات هیئت والیبال شهرستان مشگین شهر به مربیگری داور خدائی داری مدرک مربیگری درجه یک در رده های سنی نوجوانان و جوانان و امید به تعدا ۱۲۰ نفر در روزهای زوج از ساعت ۵ الی ۸ عصر در دو جلسه تمرینی جداگانه نوجوانان و جوانان و امید در سالن الزهرا برگزار میگردد . که از شور  و نشاط خاصی برخوردار بوده و داور خدائی با حوصله و صبر تمام برای بازیکنان تمرین میداد سایت ورزش مشگین ضمن خسته نباشید برای این مربی زحمت کش شهرستان در حاشیه تمرینات گفتگویی با ایشان انجام داده است .

داور خدائی در گفتگویی افزود : کانون والیبال زیر۱۷ سال هیئت والیبال شهرستان مشگین شهر از دوسال پیش جهت استعداد یابی شروع شده است و در فصل تابستان بیش از ۲۵۰ نفر ورزشکار در تمرینات حضور داشتند با فرا رسیدن مهر ماه از بین شرکت کنندگان استعداد یابی و حدود ۱۲۰ نفر در طول سال به تمرینات ادامه می دهند طوریکه تیم منتخب نوجوانان مشگین شهر در مسابقات استانی شرکت و ۵ نفر از بازیکنان ما در مرحله اولیه تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و در نهایت سعید حیدرزاده در قالب تیم منتخب استان در مسابقات کشوری حضور داشت .

DSCF0245

وی در ادمه اعلام نمود : هیچ حامی و اسپانسری به جز اداره ورزش و جوانان و تعداد اندکی از دوستان و علاقمندان والیبال ما نداریم طوریکه مشگین شهر همانند ارومیه مهد و یکی از قطبهای والیبال ایران می باشد که اگر از این هیئت حمایت هر چند جزئی هم بشود می توان بازیکنان بزرگی به جامعه ورزشی مخصوصا والیبال داد .

ایشان گفتند : بیش از دوسال است از طرف هیئت والیبال استان اردبیل به جر۵۰۰هزار تومانی که در زمان فلاح حمایت مالی شده ایم هیچ گونه کمک و حمایتی از ما نشده است انتظار دازیم حداقل سالی یکبار با یک توپ و تور از هیئت شهرستان بازدید بعمل آورده و از نزدیک با تمرینات و مشکلات آشنا شوند .

ایشان در پایان بیان نمود : امیدوارم ورزشکاران و اولیاء مخصوصا پیشکسوتان والیبال چه در زمان تمرین و چه در زمان مسابقات با والیبال آشتی نموده و با حضور خود مشوق جوانان خود و دست اندرکاران هیئت والیبال شوند.

DSCF0284

DSCF0274

DSCF0288

DSCF0214

DSCF0290

 



برچسب‌ها:
[ ]

زنیت کازان روسیه قهرمان سوپر لیگ والیبال دنیا

معروف بر بام اروپا هم ایستاد
این بار زنیت در برلین


سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان شب گذشته با تیم زنیت کازان روسیه در فینال لیگ قهرمانان اروپا سه بر صفر برابر آسکو رسوویا لهستان به پیروزی رسید و قهرمان شد.
اتفاق مهم و البته قابل پیش بینی لیگ قهرمانان والیبال اروپا در سالن «مکس اشملینگ» شهر برلین به وقوع پیوست. تیم‌های بزرگ لهستانی، ایتالیایی و یک تیم آلمانی با حدود 10 هزار تماشاگر، تلاش زیادی کردند تا اتفاقی خلاف آنچه همه انتظار داشتند روی بدهد اما غولی به نام زنیت کازان با شکست تمام حریفانش به فینال رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ ]

برد قاطعانه ی والیبال نوجوانان مشگین مقابل نمین

والیبال نوجوانان مشگین در یک بازی آسان قاطعانه مقابل نمین با برتری 3-0 به پیروزی رسید.این بازی درحالی برگزار شد که نوجوانان مشگینی در بازی رفت و در شهر نمین و در کنار تماشاگران این تیم با برتری 3-1 از این شهر خارج شد.واقعا از بچه ها و مربی سرشناسمون تشکر می کنم.آآآآآآآفرین بچه دستتون درد نکنه



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 فروردين 1394برچسب:والیبال"پیروزی مشگین مقابل نمین"ورزش مشگین"والیبال مشگین", ] [ 12:14 ] [ امین شیرین وند ]
[ ]